Trevligt att handla om man

finner så pass fina grytbitar av nöt som jag gjorde idag :)
Klart det vart efterlängtad Kalops av dessa, 1650 gr :)

Så morgondagens middag är redan fixad.
Puttrar för fullt på spisen sedan 1 timme tillbaka, det ska smälta i munnen :D





Mycket med gul lök som strimlades fint, sedan massa morötter ♥
2 köttbuljongtärningar och vatten, sedan får det puttra på tills man är nöjd :D

Ikväll vart middagen Wallenbergare, hemgjort mos, grönsaker och pressgurka :)



Efter maten ville tjejerna ut och övningsköra, ja båda gör det ;)
Bara 14 månader mellan mina töser ♥

Så vi tog även en sväng till farmor, kaffe och spader dam i kortspel.
Klart jag åkte dit 1 gång, men även min äldsta tjej ;)

Farmor fick en låda med mat tills imorgon lunch, så slipper hon laga.
Roligt då man kan glädja någon , känns väldigt gott i hjärtat.

Snart är det mitt program igen ...



Imorgon gäller bassängträning, ack min arma kropp, men det känns bra efteråt :)

Vad sysslar du med ? Släng in en rad eller två så besöker jag dig tillbaka ;)

Kramizzzzzzzz ♥


Postat av: Ellinor

Tröttdag idag,fattas många sovtimmar så i kväll blir det träff med kudden väldigt tidigt,ska ju orka resten av veckan också.Fryser och känner mej risig men jag reagerar så när tröttheten tar överhand.I morgon blir det järndropp så då blir jag fulltankad igen/kram Ellinor

2012-03-05, 20:10:59 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!