Pytt smakar bra :)



Idag vart lunchen pytt av mat som fanns kvar i kylskåpet, smakade bra :)

Hostan är något lugnare men det känns som jag hostat av varje revben :(
Fasen va ont det gör i kroppen och sedan skalleper som hamrar mig i huvudet ...

E är på väg hem ifrån Sälen och ska hämtas med all sin packning runt 16 tiden tror jag.
Glad att hon haft det så pass kul och trevligt som det har verkat dessa dagar.

S snorar och nyser lika fortfarande ..jobbigt för henne.
Näsan har varit med, det syns.

Idag lyser solen med sin frånvaro,  men det känns ok iallafall.
Ska snart ta in tvätten som hänger ute, den har faktist torkat, luktar såååå gott.

Vad sker hos dig som läser och tittar in på min sida? Berätta gärna :)

Puss ♥
Postat av: Ellinor

Solen har lyst fram till nu 14,50 och det har luktat vår...underbart.Hoppas att ni alla kryar på er ordentligt och fort!Kram Ellinor

2012-03-15, 15:02:15 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Eivor

Här händer inget särskilt förutom att jag FRYSER. Hoppas du snart är okej igen. Kram/Eivor

2012-03-15, 17:16:54 -
Postat av: Mådde

här i Tärnaby har dagen varit "varm" strax över 0° och jag virkar mössor till barnen i Nepal, smörj näsan på S med idomon..

2012-03-15, 19:39:07 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!