Prover idag

God morgon i snöyran denna måndagsmorgon :)

Hoppas du sovit gott, jag fick en bättre natt än på länge.
Hostan var inte alls lika aggresiv som den varit tidigare.
Men trött är jag i vilket fall som helst :s
Får bli en liten tupplur efter provtagningen kanske.



Ja idag far snön runt och det blåser hårt om knutarna.
-1 grad har vi men det ser ut som att det klarnar upp en del.

Så vad sker idag då ute i vida världen och hos dig?
Ja jag ska iallafall åka till labb och få mitt järn kollat igen,
låg för lågt för 1 månad sedan, inte alls bra.




Ska även kolla varför jag INTE fått ny tid för min B12 spruta.
Skulle fått den den 8 mars, men jag låg då förkyld.



Inte så bra då tiden blir för långt emellan sprutorna.

Kanske blir det lite blodpudding till lunch idag, bra järntillskott :)

Men nu ska bilen startas, så den blir lite varm innan jag åker.
Lev väl denna blåsiga dag min fina vän som läser ♥
Du glömmer väl inte att lämna en rad eller två ;)

Kramen den varma ♥

Postat av: Ellinor

Även här kommer det snöbyargillar INTE för övrigt är det en lugn dag.Borde egentligen åka och storhandla men det är så tråååkigt så jag skjuter på det till i morgon!Undrar om det är roligare då?Ha det gott Ellinor

2012-03-19, 09:33:22 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!