Luktar gott från grillen



Vart så sugen på dessa , 1 låda 10 kr, det var dem värda :)



Potatisgratäng innan ugnen



Fina köttskivor som legat i marinad 1 timme



Doftar så gott ♥



Ljuvligt god stark pepparsås ♥
Postat av: Rita

va kul att du hade en sån fin namnstämpel på dina bilder, det gör bilder så otroligt mycket bättre tycker jag =)) Kram på dig Bibbi

2012-03-04, 17:59:56 -
Postat av: Bibbi

Tack snälla! :) Va glad jag blir över att

du såg den och tyckte om den :)

Ja jag har fått hjälpa av en av mina goa tjejer.

Hon lär mig :) Hoppas din helg varit fin Rita :)



Bamsekramen till Dig !

2012-03-04, 18:50:56 - URL: http://bibbislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!