En dag i värkens tecken .. ja man väljer ju inte


Har idag varit till läkaren ang papper som ska till försäkringsbolaget.
Det har nu gått lite mer än 1 år sedan jag vart påkörd bakifrån,
men besvären har ej försvunnit i nacken och huvudvärk och trycket.
Så nu skulle det vara en bedömning.
Ett jäkligt jobbigt år har det varit :s
 




Hade tänkt mig annat till middagen ,
men fann kalkonbröst i frysen och då
tänkte jag om och gjorde en god gryta på den.

Strimlade kalkonbröstet, strimlade paprika, halverade körsbärstomater.
Matlagningsgrädde,soya,sweet chilisås,
ingefära, salt, peppar hade jag i.

Oj så otroligt gott det vart ♥

Till detta kokade jag fjärilspasta som fanns i skåpet.

Nu har solen kommit fram, efter en hel dag med regn.

Yngsta tjejen sitter på en ersättningsbuss från Västerås.
Tåget var inställt.
Resten av kvällen verkar det som,
strulit detta med att ta sig hem vissa kvällar.

Vad har hänt os dig då?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!