Ambulans och hjärnskakning

Vilken jävla dag rent ut sagt! Får man svära???? Jag gör det iallafall nu.
Skulle hämta E vid skolan 15.15, jag var där men ingen kom.
Sedan ser jag en kvinna komma lite småspringande.
Trodde hon skulle med i bilen bakom mig, men hon kom till min bil.

E hade halkat på en isfläck som man inte såg pga nysnö, slagit omkull
och slagit i hö sida av huvudet så pass så hon tuppade av.
Benen bar inte och man kunde inte röra benen, de gjorde så ont då.

Fick in henne i bilens baksäte med hjälp av massa människor.
Till Familjeläkarna, där jag bara gick rakt in och bad om hjälp,
hämta rullstol och sedan in igen och träffade sköterska.

Men efter 40 minuter kom ambulansen och det bara av ner till Västerås.



Röntgen av huvud, nacke och knä, hon har fått en allvarlig hjärnskakning.
Hon slog ju i huvudet i en större prydnadssten som var täckt med is.

Så imorgon blir det ingen skola utan vila i 2 dagar.
Huvudvärken och trötthet kan vara upp till flera veckor sa kirurgläkaren :(

Så nu gäller bara en sak ... SÄNGEN, är så fruktansvärt trött.

Natt och sov gott, gå försiktigt imorgon! ♥
Postat av: Mådde

jag vet inte va jag skall säga...vilken otur ni har Hela tiden är de nått elände

KRAM och hoppas på bättring på alla håll och kanter

2012-03-08, 23:57:39 - URL: http://www.mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Ellinor

NU får det väl ändå räcka!Lås in er och gå inte ut innan det är 20+ och snö och basilusker är bortaler.Ta hand om varandra/kram Ellinor

2012-03-09, 08:44:43 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!