Ännu en ny vecka ...



Ytterfilé med potatisgratäng och sallad åt vi i fredagskväll :)



Pikilia åt jag i lördags ...

Medans min gubbe åt oxfile på planka istället :)







Ikväll har det blivit varm korv med mos och lite annat för mig ;)
Stuvade makaroner och köttbullar åt resten av familjen ...

En snabbvisit i Västerås vart det idag ... några viktiga saker fixades :)
Och det gick jäkligt bra känns det som :D Eller JAG VET att det gick bra ♥

Vad som gör mig ARG är min förbaskade kropp :s
Postat av: Mådde

Å har du varit i stan en sväng...vi kunde tagit en fika ju....

2012-06-11, 21:38:01 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!