Underbaraste vän ...

Man säger INTE NEJ då en underbar vän
säger, ska vi ses och ta en sväng, näää man gör INTE det ....

Älskar min vän över ALLT annat  .. denna vän finns i alla mina
trappsteg ..men mest i motgång... känner JAG det som ...

De flesta drar då man INTE mår ok... då flyr alla...
men ALDRIG HON ... HON VET vem jag pratar om...
JAG är SÅ TACKSAM för att ha en sådan vän sedan MÅNGA år.

JAG ÄLSKAR DIG GOASTE VÄN !!!!!!!!!! <3
TACK snälla för VÅR egna promenad ikväll ...
Hoppas vi gör det snart igen eller varför inte.. HAMNKROGEN ;) Eller ????

Nu gäller sängen för mig ... Natt ALLA goa.....
Skriv en rad så kan jag besöka dig oxå  :) Puss  ♥


Vänner vart vi via sången en gång... länge sedan var det ... MEN DU den som
närmast står mig efter allt... Du  vet ALLT ... men DU säger inget...
JAG ÄLSKAR DIG och våra promenader .. VI fortsätter väl ?? ;)
Postat av: Mådde

Vänner skall man vara rädd om

synd bara att VI inte bor närmare varandra

2012-06-07, 22:20:02 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!