Ännu en regnig dag

 
(Bilden har min dotter tagit)
 
God förmiddag :) ! Hoppas Du sovit gott och har solen skinande över Dig :)
Här regnar det våldsamt nu och så har det gjort i många timmar.
Man får vara glad över attt manslipper gå upp och hämta ner regnet iallafall ;)
 
Ja ryggen värker ännu jäkligare idag men det vet jag beror mycket på vädret.
Är ju en väderleksmänniska som har en kropp som reagerar på omslag.
 
Ska skriva ihop en veckomeny  så jag kan inhandla vad som behövs idag.
Har slarvat under helgen, brukar ha listan klar inför måndagen,
men det har ju varit midsommar så jag tog latsidan till ;) Ja ja det går att skriva den idag oxå.
 
Undrar hur vädret och livet levs ute i landet :o du kan väl berätta
om du ändå är in ochh läser mina rader ;)
 
Kram så länge i regnets droppar ♥
 
 
Postat av: Ellinor

Hej.Här vräker regnet ner,börjar bli lite trött på detta.Trist att du har ont men vi får hoppas på bättre väder.Kram till dig

2012-06-25, 11:49:34 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mådde

de REGNAR och jag skall fixa MATLISTA

2012-06-25, 12:22:21 -
Postat av: Eivor

Regn, regn och åter regn men även storm så även i Västerås hela dan. Det är nog blåsvädret och rusket som är största orsaken till din värk men efter regn kommer sol :)
Kram

2012-06-25, 20:18:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!