Min lördag och mat ♥



Min goda Laxpasta smakade väldigt gott.
Vart mycket uppskattat av mina tjejer och gubbe.
Roligt att laga mat då den blir uppskattat ♥
Recept kommer senare på eget inlägg för den som är intresserad :D


Rosorna inköptes idag eftersom min lilla Anders skulle fyllt 19 år på måndag.
Sover väldigt dåligt då dagarna närmar sig den 16/1 då det är hans dag.
Han levde bara 3 dagar, han kvävdes till döds på BB.
 

Under dagen har vi frostat ur båda frysarna, den i köket och boxen i källaren.
OJ! :o vad man missar mycket saker då man har box, mycket kommer
man aldrig ner till märkte jag på olika "bäst före datum".
Men nu är det gjort och det känns väldigt skönt :D

Bredvid mig står ett glas rosévin,
det har jag förtjänat efter denna dag tycker jag.

Vad sker ute i Sverige annars denna lördagskväll?

Ja här i stan .. hm.....byn så öppnar matstället jag ville fått mat vid igår
nu kl 17-02. Tv kocken Alexander Nilsson har visst varit där.
Därför har stället varit stängt. Synd man inte visste det tidigare...
Då hade man kanske kunnat se den personen live också ;)
Brukar ju faktist följa hans program på tv :D

Men nu en bamsekram till dig Du underbara ♥
Postat av: Emma

Maten var kalasgod mamma och rosorna var enormt fina!<3 älskar dig<3

2012-01-14, 19:25:42 -
Postat av: Fia

supergott! älskar dig!<3

2012-01-14, 19:55:38 - URL: http://fiastroomberg.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Det ser väldigt gott ut, var hittar du alla goda recept? Kram

2012-01-14, 20:11:41 -
Postat av: KH

Vad fin mat och trevligt upplagt

Du är en redig tös på matlagning



Gud va hemskt, jag kan inte sätta fingret på de vad du går igenom. Klart stöttar jag dig

kram

2012-01-14, 21:15:16 - URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Mådde

Att mista ett barn är nog de värsta som kan hända De liksom är fel ordning, De finns inga ord att trösta med ..... Men LIVET måste gå vidare med dom man har i livet, de gäller att ta tillvara på varje dag vi har varandra man vet aldrig hur morgondagen ser ut...KRAM vännen

2012-01-14, 22:46:58 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Mådde

förlåt om du blev ledsen förut men vi talade om OLIKA SAKER ..... KRAM

2012-01-14, 22:47:51 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Eivor

Otäckt att mista ett barn....vet inte vad jag ska säga, bara tänker på dig. Kram syrran.

2012-01-15, 19:06:41 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!