Lyckligt lottad ♥

Stora tjejen drog precis på hockey för att kollar, tror det är A laget som spelar.
Kul att det händer lite roliga saker i tjejerna liv, och då även för E.



Idag vart det en djupdykning i frysen i källaren :D

Fann 1 falukorv som jag skivade, lade i form.
Brynte 2 STORA gula strimlade lökar, 1 stor röd strimlad paprika,
1 burk skivade champinjoner.
Över detta blev det 3 dl matlagningsgrädde med mycket paprikapulver.
Slog över detta och in 30 min i ugnen.

Kokt potatis serverades till.. och mina tjejer sa det var det godaste på länge :D
DET kallar jag för bra betyg från tjejer på 17 och 16 år ♥
Eftersom de aldrig annars heller klagar på maten här hemma ♥
Måste vara väldigt lyckligt lottad då det gäller detta.

Nu väntar jag på att Sveriges mästerkock åter ska ta fart.
Sedan eftersom jag ändå INTE kan sova pga min kropp osv så blir det film :D

Gissa vad???? Ni som läser mig vet vad jag gillar ... Så kom igen :)

VAD ska jag se för film???

Annars ;) Vad gör du under denna tisdagskväll??? Dela med dig av det goda ;)

Bamsekramen ♥
Postat av: Birger

Tror du ska se Gustaf 2. (Skojar bara)

2012-01-10, 19:39:23 -
Postat av: Mådde

här sovs de i omgångar...förstår inte va som håller på att hända...kram på dej

2012-01-10, 21:32:30 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!