Vad sker i Sverige idag ?



Idag får det bli ett kort från i somras, min favoritek efter vägen till Västerås.
Har du också passerat det? Det är så vackert tycker jag ♥

Ska strax åka och lämna in reservnycklarna till bilen
för på torsdag är det vår 1:a servning på denna bilen, 2000 mil.
Sedan blir det lite handling inför kvällsmaten.

Borde ha varit på bassängträningen idag men så vart inte fallet alls.
Snorar och har ont i kroppen, fryser osv, inte bra då att träna.
Fast jag hade behövt det varma vattnet egentligen :S

Ja annars är det väl lugnt tror jag. Undrar vad som sker hos dig som läser.

Fick förresten en ny tjej att spela Wordfued mot idag :)
Det är lite kul att kunna spela även mot den man inte känner.

Men nu handla osv :) ♥

Postat av: Ellinor

Låg fart idag,har en obehaglig trötthet i kroppen,antagligen efter en jobbig tid.Har iaf bakat en hel del matbröd,det ekade i frysen!Kram Ellinor

2012-01-10, 14:35:15 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mådde

en till som är TRÖTT inte normalt trött utan SLUT

2012-01-10, 15:14:29 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Eivor

Har också Wordfued nu men vet inte hur jag kan spela med dig....

Har inte lust laga mat ikväll varför finns ingen inspiration? Eivor

2012-01-10, 16:19:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!