Sofia fattas, men en fin vän är här ♥



Emma och hennes goa kompis åt varsin hemlagad kycklingpaj ikväll till en film.
De verkade gillade den "maten" för den tog slut <3

Jag och min gubbe åt annat :) Då man inte äger några plankor, får man ta det man har ...




Ytterfilé med ugnsgratinerat mos, tomat, grön sparris med lindad bacon <3
Lade även till lite vanlig sallad också :D

S fattas här hemma ikväll, hon ligger borta, men E har en fin kompis här istället
och som stannar tills imorgon, film hela natten verkar det som, SKRÄCK också ;)
Alltid så roligt då hennes vän kommer och övernattar. Man blir så glad av allt deras skratt.

Klockan 20.00 ska jag sätta mig vid tv´n och se på " The voice Sverige " tänkte jag.

Undrar vad ni andra gör en kväll som denna :o :s :)  Vill du inte berätta?

Puss på dig i pannan så länge ♥
Postat av: Gunnar

Jag tror du jobbar som kock på någon fin krog. Kram

2012-01-20, 21:08:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!