Snön yr

Så är då snön tillbaka, det yr i luften. 1 januari 2012.
Åter igen blir vi 5 runt bordet idag, men jag vet inte alls vad
jag ska göra för mat denna dag. Är så trött på allt bara.
Någon mer än jag som känner en sådan känsla?

Imorgon gäller Västerås väldigt tidigt, sjukhusbesök.
Sedan blir det Enköping för att träffa mamma min ♥
Känner sådan ångest eftersom hon igår på självaste
nyårsafton fick sitta ensam. Ingen borde behöva vara ensam då.

Igår valde mina tjejer maten



Klyftpotatis med ugnsgrillad kyckling och god sallad.
Ja det kan man aldrig äta för ofta av,
magen mår också bra av den sortens mat.

Vackert fyrverkeri hade vi över himlen också :)
Detta är en bild som min tjej E tog inatt :)



Men nu ska jag försöka komma på VAD det ska vara för mat idag.

Önskar dig fortsatt fin dag på alla vis. Ta det lugnt i snöyran bara!

Puss ♥
Postat av: Eivor

Ni gottegrisar att ha god mat :) Salladen vad har du i den, såg ut som vindruvor också...

Kram/Eivor

2012-01-04, 16:14:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!