Mitt ♥ brast helt ikväll

Har lyssnat på Björm Afzelius och " Tusen bitar" helt nyligen....

NEJ det är inget fel mellan min man ochh mig! Inte alls...

Men min äldsta tjej drog ikväll för att hon mår skit pga att en annan tar HENNES plats
typ varannan dag med övernattning osv anser och känner hon ...

Men fasten denne person får komma hit så blir INGEN nöjd, jo vissa...
Min äldsta dotter, jag och min man blir helt överkörda, är inget värda.

Jag VET att BÅDA dessa personer läser min blogg,
JAG tycker det är fegt att man INTE vågar skriva något då man läst.
Fick svaret tidigare " HUR " kommenterar man???
Konstigt att man KAN på andra sidor............ Kommentera eller jag byter min sida...

Den det gäller, VET vem jag syftar på, och SLUTA hota mig!!
Ta hand om ditt eget liv innan!

Och fråga mig inte fler gånger VAD jag menar, Du VET!

Och till er andra.. hoppas er kväll slutade bättre än min ....

Postat av: Mådde

att ha barn/ungdomar i huset är INTE LÄTT

hur man än gör så gör man "fel"

men gör de DU o BIRGER tycker är rätt för er familj de är NI SOM ÄR VUXNA de är ni som sätter gränserna

Sen blir man osams och de kommer att hagla hårda ord

Men de är NI VUXNA som sätter grenserna

KRAM

2012-01-06, 06:56:27 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Ni fixar detta Bibbi,ibland blir det BARA för mycket!Kram vännen/Ellinor

2012-01-06, 09:34:24 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Fia

Förlåt.

2012-01-06, 18:17:50 - URL: http://fiastroomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!