Helgen snart över



Helgen är snart över, huvudet spränger och kroppen mår skit.
Stor röjde i köket igår från allt. Mycket saker kastades nu.
Teflonformar osv som gjort sitt, kändes så skönt.
Men idag kom priset för det hela, en värkande kropp och huvud.

Ikväll vart det den goda räksoppan som middag, värmer så gott.
Annars har det inte hänt så mycket, JO !!! Jag har blivit KÄR idag ♥

Såg något så underbart sött idag och jag föll verkligen med en gång..
Trodde jag var för gammal för sådana äventyr ;) Men inte då :D

VAd tycker ni om denna goding ....
.
.
.
.
.
.
.
.


Bilden hämtad från nätet

Tyvärr så är min familj pälsallergiker så någon sådan goding får man bara se så här.
Men man kan ju smälta iallafall för den sötingen :)

Nu klockan 21.00 ska jag se på "Spårlöst" på kanal 7 som startar upp ikväll igen.
Imoronn börjar "Sofias änglar" bra program som åter kommer igång, trevligt.

Men nu ska jag fixa en macka en varm kopp gott te och sätta mig vid tv´n :)
Brukar du se något speciellt på tv´n?

Kram till dig denna kväll ♥
Postat av: Mådde

i kväll blev de en fläsk kotlett med rotfrukter i ugnen....och så blev de Spårlöst förståss...

2012-01-22, 23:27:38 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!