Vilken underbar lördag jag haft

TACK alla inblandade denna lördag ♥
En trevlig morgon med ungdommar vi köksbordet :)
E, S, och D :) Sedan vart det en sväng till tåget vid 10.30.
Sedan bar det av till GÄVLE ♥♥ Älskar verkligen den staden...

En titt förbi Buddys Söder för att krama om Isse och Papa,
men även säga hej till Papas fru och ge Hakan en kram.

Snabbt till centrum för att shoppa ;) Ja inte jag, utan mina tjejer
och Hannah ... Skor skor och åter SKOR vart det..
själv fann jag en topp som jag ska ha nästa helg på kryssningen.

Sedan Buddys Söder för att äta goaste maten...
äter ALLTID där då vi är i Gävle ♥ Får alltid underbar mat.



Min gubbe åt detta :)

Mina tjejer och Hannah åt



Och min måltid vart ♥



Efter allt detta vart det förstås Brynäs mot Skellefteå ... Hockey !!! ♥
8160 besökare var där tror jag de sa... mäktigt med allt ljud ... ♥

Brynäs vann med 3-1... Go go go ...

men nu goa läsare :) NU ska jag sova... känns i mina ögon :s

TACK goaste syster ♥ för dina inlägg! Kramis till Er alla! Natt ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!