Vad ska du äta till middag?

Jag har redan fixat min , så den är klar att spisas :)
Resten av familjen får äta annat, sånt som jag inte äter.
Därför så har jag fixat 2 olika middagar.

De ska äta potatis med fiskbullar i dillsås .. ryser..
har aldrig kunnat äta sådana.
Själv ska jag äta Korv/potatissallad. Enkelt men gott.



En mugg med nybryggt kaffe står bredvid mig, smakar väldigt bra.
Om inget annat så mjukar värmen upp halsen som ömmar.

Postat av: Ellinor

Spagetti med köttfärssås,kan äntligen efter alla år äta pasta igen/kram Ellinor

2012-02-07, 16:41:39 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Eivor

Vilka otroligt fina blommor! Alltid uppskattat att få.

Det där med fiskbullar känner jag lika för. Tar lite rester av taccopaj efter frissan.

Ha det så gött....Kram

2012-02-07, 18:38:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!