Lill lördagen vart fisk hos oss

Först måste jag berätta något...jag har ingen riktig "syster"
men ibland kan 2 nära vänner känn det som att man är just SYSTRAR .
JAG älskar min syster enormt mycket, HON är mycket viktig för mig...

Det finns få personer som jag kan säga ärligt att jag verkligen ÄLSKAR.
Men de som jag verkligen gör det för, DE vet att DE är enormt betydelsfulla för mig.

Min man och mina 2 underbara flickor betyder allt... alla kan vi vara osams,
inte bara vi, men innerst inne så vet vi att vi älskar varandra ♥

Något annat som jag också älskar är att laga mat <3 <3 
Min familj kallar mig för DERAS mästerkock ;) Det är så man rodnar ...

Men detta åt vi iallafall ikväll :D Smakade väldigt bra eftersom det var länge sedan sist.



Jaha tänker ni säkert, vad är detta för något ??? :)
Viltlax med pressad potatis och veckosallad goa läsare :)

Vill ni veta mer om det så berätta i ett inlägg så får Du receptet
på både fisk men även veckosalladen om ni är intresserade och inte har dem :)

Ikväll gäller tv´n, nu "Judys domstol" senare Mästerkocken,
efter det  "Fuskbyggarna" därefter "Kniven mot strupen"
kvällen är mer än räddad ;)

VAD gör DU ikväll???? En kram får du iallafall på denna blogg ♥
Får jag någon tillbaka tro ? Det visar sig ...
Postat av: Emma

systrar är bra att ha!!

maten var kanon mamma (som vanligt!)

och bilden var grymt fin.

jag älskar dig<3

2012-02-15, 19:34:11 -
Postat av: Fia

grymt gott, och grymt fin bild!

en syster/flera systrar kan va bra att ha!!

love you<3

2012-02-15, 19:36:45 - URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Mådde

varför tar du bort mina inlägg...känns inte bra

2012-02-16, 11:13:52 - URL: http://www.mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Eivor

Tack SYSTER min, känns bra att ha dig,som du säger man kan vara osams men finns ändå för varandra :)



Har skrivit flera inlägg men de försvinner ibland och de har inte varit negativa.... men kanske är det så med datorer..Kram <3

2012-02-18, 12:38:48 -
Postat av: Eivor

Du min SYSTER, visst är det så som du säger, man kan vara osams ibland men finns ändå där för varandra :)

Kram <3

2012-02-18, 12:41:06 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!