Till min fantastiska mamma♥

Hejsvejs, Emma här. Nu när det är alla♥dag och allt tänkte jag att det vore
ju ett perfekt tillfälle för mig att visa hur mycket jag uppskattar min mamma!
Min mamma är som rubriken säger, fantastisk!! För att hon vill alltid, alltid
människors bästa. Hon tänker aldrig på sig själv i första hand utan på andra.
Ett av många ex: För kanske två år sedan ramlade en 90+ kvinna uppe på stan,
ingen brydde sig fast det stod folk ca två meter. Mamma som såg det här på
långt avstånd skyndade sig fram till kvinnan på en gång och hjälpte henne.
HUR FANTASTISKT ÄR INTE DET!!?? Det är inte många i dagens samhälle enligt
mig som visar sådana fantastiska insatser som just min mamma.

Jag litar på min mamma till 110% och jag vet att hon alltid, alltid, alltid ställer
upp om jag har problem eller behöver prata. Om jag skulle beskriva mamma
med tre ord skulle det vara: snäll, omtänksam och engagerad.
Och då menar jag engagerad i allt hon gör. Börjar hon med något så ger hon sig
inte förrän det är klart. Och ni har väl knappast missat de underbara matbilderna
hon delar med sig av? Jag kan berätta med stolthet att jag har det bra jag, för min
mamma lagar mat som en mästerkock, hon ÄR en mästerkock♥
Tack för att jag har dig mamma♥ Tack för att du är som du är♥
För du är fantastisk och ingen är så bra som du♥
Jag kommer alltid att älska dig♥
/Din Dotter Emma

Postat av: Bibbi

OJ ! :o

VAD ska man som mamma säga då dottern skriver på min sida, och inte vilka ord som helst, blir rörd.

TACK min underbara fina Emma för vad du skrivit!

Men jag TROR att alla mammor och föräldrar försöker

vara till för sina barn, men även vi vuxna

kan göra fel saker ... alla är vi mänskliga.

Men du jorde mig väldigt rörd av dina rader och

det hemska fotot ;)Älskar dig ! <3



Din mamma Bibbi

2012-02-14, 19:38:25 -
Postat av: Eivor

Vilka fina ord från en omtänksam dotter och vad fint kort, inte alls hemskt. Bara att ta in och njut av raderna Bibbi. Kram/Eivor

2012-02-15, 16:09:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!