Sjukhus



Mår väl som jag förtjänar kan jag tänka mig. Hamnade på sjukhuset idag
där togs det även massa prover. Svar får jag om 1 vecka drygt

Men jag har även ganerat smörgåstårtan som ska levereras ikväll.
Mellanläggen i tårtan lades redan igår så den saftar igenom.
Finns ju inget som är så hemskt som en torr smörgåstårta.
Och ska den även lämnas vidare till annan person då måste den vara ok.

Nu ska det bli lite mat i min mage, den skriker av hunger.
Då spelar det inte någon roll HUR mycket kl är eller inte.


Postat av: Ellinor

Hallå där tjejen,vadå hamnade på sjukhus?Skräms inte sådär*hu*Hoppas iaf att allt går bra och smörgåstårtan blev säkert jättegod(fast jag tycker att DU är viktigare)Kram Ellinor

2012-02-06, 10:29:05 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!