Så tungt

God förmiddag där ute i landet!

Solen skiner men mitt huvud är så tungt, hjärtat värker vansinnigt.
Har knappt sovit något inatt. Att bli riktigt djupt sviken och
sågad vid fotknölarna gör att man tappar luften till största delen.

HUR kan man göra om samma sak att göra en annan person så sårad
då man tidigare vet hur det var och man bad om djupaste förlåt?
Tidigare ord som vart sagda var tomma ord och blommorna var inget värda.
Det är så jag förstår det hela.

Gårdagen var en jobbig dag, kvällen var ännu jobbigare.
Hade önskat att jag hade stannat kvar i Gävle, aldrig mer behövde åka hem.

Idag ska det bli bankärenden av olika slag, försöka komma på någon lunch.
Kanske tar liknande som igår eller... ja vi får väl se. Sen ska det ju vara middagen också :s

Skiner solen i hela vårt land tro ? Om du orkar och vill, berätta gärna för mig :)

Krama till Dig som kanske orkar läsa mina rader klart.
Postat av: Mådde

De svänger fort vill jag lova

2012-02-20, 16:00:50 - URL: http://www.mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Eivor

Hoppas det känns bättre, vad nu som orsakat din besvikelse, KRAM/ Eivor

2012-02-20, 17:10:36 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!