Namnsdag x 3

Idag har jag och mina 2 älskade tjejer namnsdag :)
Åkte även och hämtade dem hos deras mormor.
De stack dit i fredags eftersom vi sedan åkte på vår kryssning.
Men idag vart vi åter 4 :D Mormor var så glad över att ha haft dem där.
Det piggar ju även upp henne :)

Tog med mig mat till min mamma som vi åt tillsammans
innan vi åter åkte hem, hela bilen full på grejer.
Måste inskaffa 2 extrasängar som kan ställas i förrådet,
så man slipper släpa med massa madrasser.

maten vi åt vart denna, beställd av tjejerna ;) ♥



Hemgjord kall potatissallad med grillad ytterfilé i skivor, några tomater.

Det som vart över lade jag i 3 matlådor i plast, 1 låda tog min mamma kvar
de andra 2 fick hennes granne som har stroke.
Tyckte han borde kunna få något hemlagat också, försöker göra så då jag är ner.
Man blir INTE fattig genom att ge eller hjälpa en annan människa anser jag.

Men nu gäller sängen för mig ... natt på er alla goa!
Hoppas din dag varit bra Ellinor!
Tänker på dina rader till mig, DU gör mig så glad ♥

Kram till er ALLA som vill ha en ;)
Postat av: Ellinor

Tack raring,dagen har varit utmärkt!Kram

2012-02-28, 21:48:11 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mådde

GRATTIS MARIOR

2012-02-29, 00:17:24 - URL: http://www.mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!