Måste få säga....

Jag blir så glad av att även de som inte har egna bloggar
vill kommentera mina inlägg, Gunnar, trevligt att åter se dig här :)
Syrran du borde skaffa dig en blogg som jag kunde följa ♥

Jag är ingen kock, men jag förslöker laga bra och god mat...
Har blivit inspererad av alla som lägger upp sina bilder på mat.
Tycker det är roligt att besöka en blandad blogg ...
Hoppas Du som läser denna gillar denna och vill följa och ge kommentarer :)




Nu blir det " Sofias änglar " för mig, sedan sängen med en febrig kropp
och snorig näsa massa nysningar, hoppas du som läser och lämnar kommentar mår bättre ♥

Kramen från mig till dig // Din bloggvän hoppas jag Bibbi
Postat av: Mådde

du får gärna skriva en liten rad i min blog....

2012-02-20, 21:37:13 - URL: http://www.mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Eivor

Det här med egen blogg har jag inte vågat mig på än men skriver lite så här istället.

God bättring på dig..

2012-02-21, 16:46:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!