Många ligger sjuka

ja många ligger sjuka där jag bor, värk i kroppen,halsont, feber
förkylning och kräkningar, det är inte alls roligt för någon.
Varken vuxen eller barn. Hur är det runt där ni andra bor egentligen?

 

Igår var jag till läkaren, mina prover ligger inte helt bra till.
Fick ut järntabletter eftersom det ligger på tok för lågt nu.
Har aldrig haft problemmed mina prover tidigare, men nu efter
7 år och på väg mot 8 så börjar saker att förändras :s INTE  bra alls.





Lunchen idag vart rester från igår... Håll till godo :)



Är ni nyfikna på recepten så kolla under recept :)
Lägger in recepten efter detta inlägg ;) Prova dem gärna, mycket gott ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!