Lasagne



Ja ikväll vart det lasagne och några tomater. Smakade bra.
Diskmaskinen gör sitt jobb och jag ska in i duschen och göra mitt obb ;)
Man brukar kunna känna sig något bättre efteråt,
även fasten men egentligen mår skit.

Fick veta mina provsvar idag och det var inte alls roliga.
Så nästa vecka ringer läkaren och pratar, jag ska fråga om vi kan ses
och prata igenom allt, att fortsätta må så här jäkligt vill jag inte.

Ikväll blir det både Sveriges Mästerkock och Den hemlige miljonären.
Kvällen är räddad framför tv´n i myskläder och mina goa raggisar.
Jag verkligen älskar dem, de är varma men även väldigt fina.

Vad sker hos dig under kvällen då? ♥
Postat av: Nadja tävling i bloggen*

Tack. =)



Idag har jag jobbat, handlat och sen kurerat mig sj? =)

2012-02-09, 00:14:24 - URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!