Influensan eller inte ??


Lånar idag en vacker bild som tillhör min dotter :)

God förmiddag ! :)
Ja idag skriker kroppen ordentligt, näsan är täppt och halsen svullen.
Även äldsta tjejen min ligger sjuk. Yngsta är på benen än så länge liksom gubben min.

Grått är det även ute så man kan med gott samvete stanna inne.
Låta bli att kliva ur goa varma morgonrocken idag.

Ser fram emot kvällen då programmet en hemliga miljonären sänds.
Brukar se programmen. Har jag missat något så gäller datorn.

Är det förresten någon mer än jag som spelar ett spel på fb som heter
" Bubble Witch Saga" ? Lite kul spel faktist :) Ett jäkla tänkande iallafall :D
Spelar du och vill ha någon mer att spela mot, ropa till vettja :D

Tittar på kaffebryggaren och funderar över om jag kanske skulle fixa lite java ....
Jo det ska jag nog göra, längtar efter färskt kaffa i strupen nu ...
Lev gott du fina som läser ♥
Postat av: Mådde

här i västerås är himlen underbart blå och jag har varit ner till stan redan en sväng och fått B12 och lite prat med sköterskan...doktorn ringer på tisdag och hör hur jag mår....KRAM

2012-02-08, 10:09:40 - URL: http://www.mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!