Alla hjärtans dag, VÅR dag ♥

Idag firar jag och min gubbe 21 år som förlovade 
Tänk va åren gått fort  Så här smider jag nu planer
på vad vi ska äta för gott till kvällen. Något lite gottigare blir det ♥

Till lunch nu får det bli pyttipanna iallafall, önskemål om det finns.
Vi är liksom 3 stycken som är dåliga i famljen.
Då får det bli sådan mat som man känner att man kan få i sig.



Under kvällen så har vi hunnit med Avesta för att lämna in en mobil
för 3:dje gången, få se hur länge den ska hålla denna gång då vi får den tillbaka.

Sedan vart det kvällsmåltid för familjen...

Här kommer den i bilder :)




Va fel det vore om INTE "Isse" vore på bordet då vi firar ...
Vinet serveras på Två Oliver i Gävle.... besök gärna platsen,
underbart ställe med trevlig personal :D



Ha en fortsatt fin Alla ♥ dag !

Lev livet, det är ändå så kort , Kram ♥

Postat av: Eivor

Bibbi det där vinet gillar jag :))

2012-02-15, 16:10:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!