Vilken underbar syster jag har ♥


Go kväll i stugan :) Ikväll vart det biff på planka fast utan planka ;)
Har tyvärr inga plankor så det måste inskaffas framöver.
Men man kan ju fixa maten iallafall ;)



Min portion nedan :)



När jag åkte och hämtade yngsta tjejen som kom hem idag igen så kom det sms.
Min goaste " syster " sms och undrade om jag hade tid att ses.
Jag hamnade hos henne och jag får då jag kommer fina presenter av henne.
Vart så rörd av orden på ljusets glas och de finaste raggisarna.

Kan göra mycket saker men INTE sticka raggisar, varma strumpor
är skönt att ha då man fryser mycket om fötterna. TACK ÄLSKADE SYSTER ! ♥



Värmande ord från min älskade syster ♥ Känner lika för dig ♥



Är såååå varm i hjärtat efter denna dag ... TACK ! ♥
Postat av: Rita

Inte ett dugg avis på raggisarna fniss ;-)

vilken tur bibbi att du har en sån go syster =)

var rädd om dig och hälsa familjen..

2012-04-03, 22:48:41 -
Postat av: kaffehörnan

Hej vännen

Imorron ska jag svinga ut lite påskkort tänkte jag

Så smarrigt du gjort, så inbjudande

kram

2012-04-03, 23:27:40 - URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: dennis

vad är det där för mat?

2012-04-07, 23:40:51 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!