Vad hände på långfredagen ...

Hej igen, lovade ju att jag skulle skriva vidare ...
men det vart så pass sent så datorn startades inte upp mer.
Hoppas ni tycker det är ok att jag fortsätter nu :)

Ifredags var vi till min mamma som bor i Enköping.
Våra tjejer stannade hos henne medans vi var på fest i torsdags.
Så igår åt vi lunch hos henne innan vi begav oss hemåt.

Hon var glad och hade haft väldigt trevligt,vilket även gjorde oss glada.
Hon ÄLSKAR när hennes barnbarn kommer ♥

På vägen hem så passerade vi D som gav S en påskpresent.

Sedan City Gross och raka vägen hem för att äta.

Innan vi åkte ifrån min mamma så besökte jag hennes 2 grannar.
Båda är ensamma män. De hade ätit torra pannkakor från i onsdags.
Matstället i huset hade ju stängt då det var helg.

Mådde så dåligt av att veta att de INTE hade fått påskmat,
så jag var in till dem båda och lånade talrikar.
De fick mat så de hade i minst 2 dagar framåt.
Man blir faktist INTE fattig genom att vara givmild, att kunna glädja
en ensam person då ingen hälsar på eller bjuder på något.

Kram till Dig som orkat läsa ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!