så jävla ont i mage och rygg





Idag har det inte varit mycket, har väl mest mått dåligt.
Har fruktansvärt ont i mage och rygg.

Glömde visa vad jag åt igår då familjen åt pannkakor.
Men nu kommer bilden idag istället :)



För mig vart det creps med hemgjord räkstuvning och sallad

Idag vart det pastagratäng med hemgjord coleslaw, vart väldigt gott.



S har precis kommit hem ifrån tandis och E har dragit på bio med en kompis.
Själv ska jag se lite på tv´n ikväll och försöka komma isäng i vettig tid.
För imorgon ska jag och E vara i Västerås på fm,
hon ska göra en ny skiktröntgen på hjärnan efter hjärnskakningen.
Detta pga att hon så ofta har huvudvärk fortfarande.

Men nu " Judys domstol i 30 minuter " ♥
Postat av: Eivor

Lycka till med Emma i morgon på röntgen. Kör försiktigt. Kram

2012-04-11, 21:03:31 -
Postat av: Mådde

hoppas ni får nått svar snart på varför hon mår som hon mår...KRAM

2012-04-11, 21:32:23 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!