Söndag och Tacotårta

Blandade frukter är mumsigt :)



Vad gillar Du för sorts frukt mest?

Nu har vi ätit en riktigt god tacotårta jag och tjejerna ♥



Gubben min tog pasta med köttfärssås istället
eftersom han inte klarar av tacokryddorna.
Allt går att lösa :D

Till tacotårtan hade jag detta:

8 stora mjuka tacobröd
1 dl riven lagrad ost
1 finhackad rödlök
1 liten burk majs
600 gr nötfärs
1 burk tacosås
1 ask naturell philadelphiaost
2 dl Crème fraîche
Lite citronsaft
Salt,peppar
Körsbärstomater
Ananasringar
Feffironi

200 grader tills tårtan fått vacker färg.

Man kan ju ha vad man vill imellan egentligen.
Inget stoppar fantasin.

Alldeles nyss hade vi ett riktigt busväder utanför.
Snöstorm typ, men det slutade lika snabbt som det började :o
Snacka om 1 aprilväder.




Vill även säga ♥-ligt TACK till min dotter Emma :)
för att Du hjälpt mig med en ny header.

Ska nog ta mig en sväng ut nu och ta lite luft.
Mobilens headset i öronen
med bra musik
som Emma även det har hjälpt mig med :)
sen kan man börja gå.





Vad kom på ditt köksbord ikväll som mat?
Eller har den kanske inte kommit fram än ;)

Kram ♥

Postat av: Emma

Det vart grymt bra tycker jag!! :D

2012-04-01, 23:19:33 -
Postat av: Eivor

Duktig dotter du har som fixar. Funderar själv på en blogg. Kram/Eivor

2012-04-02, 08:37:21 -
Postat av: Ellinor

Älskar jordgubbar

2012-04-02, 09:33:03 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!