Ropa så jag finner er ....



Idag vart det en enkel lunch :o
Grov smörgås med 1 burk makrillfilè tomat och riven ost i ugnen.

OM jag bara finner nyckeln som har fått fötter, så ska jag iväg snart
på en ordentlig träning i bassängen. Men fart fasen har nyckeln hamnat ????

Gillar inte då nycklar och plånböcker försvinner ... URK
Kan de inte bara ROPA vart dem håller hus ...

Tonfisksåsen har jag iallafall fixat, så den är klar då alla kommit hem
och är hungriga vargar.

Lika bra att dra fram dammsugaren och kasta ut mattorna.

Vad sker hos dig då? :D
Postat av: Ellinor

Har inte hälsat på hos dej på några dagar,ville bara tassa in och säga hej/kram Ellinor

2012-04-23, 20:47:06 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mådde

Makrill är räddaren i nöden många gånger

de dagar jag ätit dåligt med protein

blir de en makrillmacka till kvällste

så är balansen återställd

2012-04-23, 23:10:08 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!