Långfredag och solen skiner,jag njuter ♥

Har tillbringat skärtorskvällen tillsammans med underbart goa
Leffe och Mia utanför Enköping. Det är alltid fest i bygdegården hos dem
skärtorsdagkväll, så även detta året :)
Ca 110 personer var där och åt påskbuffé och dansade till skitbra killar.

Gruppen är en lokal sådan som har spelningar efter vanligt arbete.
"Sound" ♥  heter dem och de kan bokas genom sångaren i gruppen.
Är någon intresserad så hör av er så berättar jag vad han heter.

Tidigare var även min bror med och spelade bas, sjöng, men inte numera.
De har spelat sedan en av killarna var 12-13 år gammal, idag är han 49 :)

Till mat så var det hemlagad mat i massor:
Janssons frestelse, sallad, köttbullar, olika sillar, hårt bröd med ost,
och massor av ägghalvor med olika saker ovanpå, mycket gott :)
Tror det är 10 personer som står bakom och fixar festen.
Ett enormt TACK för att de är sååååå bra på detta ♥

Tyvärr hade jag ju inget med mig så jag kunde fota det fina och goda..

Nu har jag fått besök, så jag skriver mera senare ... hoppas det är ok  ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!