Kvällen är snart slut

iallafall för mig ;)

Har varit på möte i Västerås, träffade goaste Marianne
som är rektor. Alltid lika gott att se henne ♥

Vi har verkligen haft en mörk och regnig dag idag
med orosmoln över oss, men även väldigt mörkt vissa stunder.



Detta ikväll ..

Pannbiffen med alla tillbehör smakade väldigt bra :)
Gillar Du pannbiff? Vad brukar finnas till den hos dig? :)



Pressgurka :D



Löksås och hemgjord lingonsylt :D



Min tallrik :D Mina pannbiffar gör jag inte så stora,
tar hellre 2 eller 3 små :D
Löksåsen vart väldigt god om jag får bedömma :D

Pressgurka gjorde alltid min mamma då jag växte upp,
inte så ofta man får sådant numera,
därför extra roligt att åter ta upp det i sitte eget hem :D

Snart får jag även köpa den efterlängtade boken ♥
Den släpps vilken dag som helst :) Inte har ni missat den eller???? :O :O
Kan inte vara möjligt ..... Köp medans den finns kvar, den går fort slut!

"ELD" heter den och kommer efter boken CIRKELN ♥

Mats Strandberg härifrån min lilla stad är ena halvan av författarna.
Umgås mycket med hans mamma ♥

Nu fattas bara värmen, solen och sedan sitter jag på altan
med boken ELD och varken hör eller ser något runt omkring mig :D
Älskade första boken ... mmm ... var i en annan värld :D
Köp böckerna vettja så är ett par dagar räddade ;) Man kan INTE sluta läsa ...

 



Men nu du goa läsare ... skriv ner ett par rader vettja :)
Skulle bli väldigt glad om du ger din bild av mitt inlägg :D

Men nu gäller sängen för morgondagen är en dag i bilen , och massa ställen ..

Puss i örat  hi hi hi ♥ Och DU !!! Glöm inte köpa boken :D Natt

Postat av: Mådde

hur gör du din pressgurka??

jag lägger upp mitt recept i min blog..

god morgon föresten

2012-04-25, 07:59:01 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!