Halva april





Hej hopp där ute i stora världen :D
Idag har halva april passerat och snart är det valborgsmässoafton.
Tiden går fort känns det som.

Solen skiner även idag ifrån en himmel med massa slöjmoln iof.
Men det är ingen värme precis.

Vad ska ske under dagen då? Ja det blir nog lugnt.
Kanske att tjejerna ska ut och köra , de är skitduktiga båda två :D



När jag tänker tillbaka så inser jag skrämmande nog att jag tog mitt
körkort för väldigt många år sedan.  Har du körkort? :)




Jag gick vid "Malmros Bilskola" i Enköping på min tid.
Jag satt där varje ledig stund och pluggade för att kunna få kortet.
En rolig tid :D Var in och kollade vad körkort idag kan kosta.
Man blir nästan mörkrädd vilka pengar det handlar om.
Min dyraste lektion kostade 90 kr vilket låter skämtsamt idag.

Men nu ska annat ske... så vi får höras senare igen ;)

Puss ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!