Lunch även denna dag

Har precis kommit hem från 1 timmes bassängträning.
Vrålhungrig är jag, har 2 varma mackor i ugnen.
Det får bli min lunch idag med någon god sallad till
och en varm mugg med gott te.



Magen får jag ingen ordning på, den ömmar jämt.
Va fasen ska jag äta tro för att få den på bättre humör..
Får väl göra en djupdykning bland alla recept man har skaffat sig.

Här är även bild på mina ostfrallor sedan igårkväll, enormt goda :)

Postat av: Eivor

Va duktig du är. Kanske kan jag få ditt recept på frallorna :)

Du kunde ha slagit en signal på min mobil så hade du kunnat få nybryggt kaffe av mig på arbetet.

2011-09-27, 18:32:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!