Sliten fredagsmorgon

God morgon du goa på bloggen! :)

Igår orkade jag inte änns logga in på datorn.
Möblerade om i vardagsrummet, tunga möbler massa saker
som skulle flyttas runt.

Nej det var INTE mitt påhitt, det stod min äldsta tjej för.
Men det vart väldigt mycket bättre än innan iallafall.

Idag ska det dammsugas och handlas inför hennes tjejfest ikväll.
Kroppen känns lam nästan pga att den värker så grymt.
Vågade inte sätta mig under tiden som vi fixade igår
för då hade jag nog inte kommit upp igen.

Nu hoppas jag ju bara att vädret blir bra,
för då kan de sitta ute på altan och ha det mysigt ikväll.

Men nu är det dags att sätta fart, mycket att göra :)

Puss på örat ♥
Postat av: Nadja

Ikväll blir det tv, läsa bok och slappa sj? =) kram

2011-09-02, 18:54:16 - URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!