Skolfoton




Idag gäller fotografering för båda mina tjejer i skolan.
En här hemma och en i Västerås.

På ett vis så är det lite tråkigt, genom alla år så har vi haft
möjligheten att få ta syskonfoto. Men så blir det inte iår.
Har någon mer haft sådan fotografering?
Väldigt smart tycker jag utöver de vanliga korten de tar.

Jaha imorse glömde jag helt bort att hoppa över kaffet...
är man beroende eller, jo det är jag, bara att erkänna.


Men nu ska jag fixa lite gott te.

Grått är det även idag, solen smög fram en mycket kort stund.
Men den försvann lika snabbt känns det som.

Annars ska jag under denna dag bara ta hand om mig själv,
ha det gott i soffan inkurad i en go filt.
Lite skönt hemma spa ska jag ha idag, tycker jag att jag är värd.

Sen blir det väl någon mat att laga förstås.

Har en go killkompis, han funderar över om jag inte gör annat
än lagar mat på både bredden och höjden,
men mycket tid går åt till matlagning måste erkännas,
men jag älskar det, har kommit i en sådan stämning att det
bara är så jäkla skitkul, då gäller det att man kör på :D

Eller vad tycker du? Gillar du matlagning?
Meddans du funderar så kan du väl sätta ett avtryck här :D

Postat av: Sari

hihi...näemn missade du kaffet,o)Du e la go du



Matlagning är jättekul och dina recept....jag bara döööör när jag ser dem

Du e duktig i köket har jag förstått.

Kram min fina cybervän.Ha en underbar dag

2011-09-22, 13:16:41 - URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Mådde

vist är de kul med matlagning

2011-09-22, 22:07:37 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!