Ljuvliga lördag :)


Godmorgon i solens tecken  :)!

Sitter med en stor mugg kaffe framför mig,
"ring så spelar vi " låter ur radion.. datorn är igång
lördagen har verkligen startat på bästa sätt.



Utanför skiner solen från en klarblå himmel.
Det sägs att helgen ska bli som en fin sommardag,
jag hoppas hoppas.

Idag ska släpkärran jobba för mig :D
Ska bli så underbart att få bort allt som inte borde vara kvar.

Har jag tur så blir det en mugg kaffe eller gott te
på trappan senare då något lass är bortkört :D
Vem vet , den som lever får se  :)

Njut av dagen du underbart goa ♥
Postat av: Mådde

nu är kl 15 och de blir kaffe på altanen +11° o sol...sen blir de att packa alla katter och garn för i morgon bitti drar vi söder ut

2011-09-24, 15:07:26 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!