Kan det bli?



Kan det bli för mycket av det goda? Jo så är det förstås.
Men HUR gör man för att hoppa över, då huvudet säger något helt annat?

Har länge funderat över varför man gör olika saker,
och varför vissa saker ska vara så jäklans mycket svårare än andra.

Funderar på att sluta helt... ja kaffet gör att min mage gör ont.
Kanske borde börja med att dricka bryggt te, finns ju så många olika sorter.



Jag gillar svartvinbärste, gärna med honung i.
Hur har du det med dryckesvanorna?
Vad kan du inte vara utan?
 
När jag var yngre så drack jag alltid varmt te med honung och
till detta en hård smörgås med ost på kvällen framför tv´n.
Mådde något bättre även i magen då.

JO jag tror jag ska försöka sluta. Finns bara en sak, abstinensen!!!!
Man brukar ju få jäkligt ont i huvudet då man är van att dricka X antal
muggar varje dag. Ja vi får se HUR länge jag klarar.



Du kan väl hålla tummarna för mig du goa?! :)
Är det lika svårt att sluta med kaffe
 som för den som älskar Choklad tro???
Kan man jämföra så
?

Nä ska brygga en kanna med svartvinbärste nu 

Puss ♥

Postat av: Sari

kaffe kan jag inte vara utan men borde dra ner på det.

Jag dricker det mesta.Mycket vatten,the...men sällan sällan saft.Mjölk älskar jag



Hoppas du snart feel better.Puss min vän

2011-09-21, 13:24:37 - URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!