Inte alls som jag hade

tänkt mig vart det idag.
Ja, ryggen värker inte alls lika jäkligt iof som den har gjort länge nu.
Alltid något gott i det hela :)

Åkte till Avesta idag för att lämna en mp4 spelare med hörlurar,
den jäkeln gick ju inte att ladda, stendöd med andra ord !!!!
Saker SKA fungera så är det bara.
Trevliga som personalen är så fick jag byta till en ny utan problem :D
Varmt TACK för det :) Nu kan yngsta tjejen lyssna på musik då hon pendlar :D

Till lunch idag vart det en låda med egenkomponerad sallad från
Ica Kvantum i Avesta, mycket trevligt ställe även det tycker jag.
Men ingen kamera med så bild finns inte.
Fick även äta den på vägen hem, för det vart bråttom.
HUR F*n kan de fortfarande ha    ??? Vägen är ju hur bred som helst ju!!!
Och vägarb är det ju inte heller överallt.... bara på 2 ställen där det kan vara lägre fart.

Stora tjejens idrottslärare ringde ju och berättade att tjejen min hade stupat i skogen
under lektionstid och kunde inte stå på benen efteråt.
Skakade, hade huvudvärk och det snurrade i huvudet på henne, knät värkte.
Bara att avsluta vad jag gjorde i Avesta och åka för att hämta.
2 av hennes goa vänner hade suttit hos henne sedan det hände
tills jag hämtade, vilka UNDERBARA Vänner hon har ♥

Efter det så drog vi till sjukhuset och träffade en trevlig läkare.

Prover togs "Virus"  Men en magnetröntgen
ska det också bli nu framöver ang knät.
och kryckor ta det lugnt en tid framöver vart svaret.
B12 och Folasin prover togs också.




Ikväll har det annars blivit fullkornspasta med köttfärssås, parmasanost ovan.
En god efterlängtad Veckosallad har också blivit gjord
Glömde även här att ta bild på maten, var väl för hungrig ;)

Nu ska jag försöka sätta ihop resten av veckans matsedel :)
Sedan tvätta håret innan idol börjar, tittar Du???

Ha det gott du glade! Pöss ♥
Postat av: Mådde

Ha Ha Veckosallad även hos dej...

ja vi kollar på Idol för jag har ju en tjej med

men hon kommer inte förrän på måndag när de är linköping...

2011-09-05, 20:49:29 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Mådde

klart vi har postlåda....har ju posten eftersänd hit Men de finns ju även en adress hit:

Östberg

124 Yttervik

92064 Tärnaby

2011-09-06, 07:56:57 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!