Helgen har passerat

Hej där ute i cybernatten! ;)
Och ♥-ligt välkommen är du till min sida:)

Har inte varit inne på datorn något sedan i fredags ,
därför har inga inlägg eller kort lagts in.
men nu blir det lite grann av den biten innan sängen :D

Börjar med fradagens middag :)
Tjejerna ville ha tacotårta så då vart det det , fredagsmysigt ;)
Och väldigt gott.



Sedan igår "lördag" var vi till min gamla vän Bibbi i Sthlm.
Hon fyllde 50 lite tidigare ,men hade sin fina trevliga fest igår.
Då vart vi bjudna på dessa läckerheter, ljuvligt gott
och hennes yngsta dotter stod bakom gosakerna :)
Hon pluggar till konditor :)







På vägen hem var vi in i Västerås och handlade lite, bla denna goa serie.



På kvällen vart det lite mer av fredagens middag ;)
Och 2 skivor av filmen, sedan vart det sängen :D

Och idag har jag och tjejerna lanat :) Vi har sett klart 3:an av Skilda världar.
3 dvd skivor med andra ord :D Fodralet innehåller 5 skivor sammanlagt.

Så nu får vi vänta i ca 3 månader eller så tills nästa släpps :)
Men det finns ju annat att se under tiden om man  vill :)

Men nu sängen, ögonen blöder snart av trötthet.
Känner mig även hängig, halsen värker sedan i morse.
Vill inte bli sjuk, har inte heller tid med sådant.

Nattkramen till dig goa läsare! SÄnd gärna ett avtryck innan du lämnar sidan
så besöker jag dig imorgon då jag vaknat :)

Puss och Kram ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!