God lunch :D

Ja idag har det vräkt ner utanför mitt fönster.
Hua va kallt det blir i luften med en gång.

Vad sker idag då?
Jag har en sväld hals som gör så ont då jag sväljer.
Har inte tid eller lust att bli sjuk.

I ugnen står middagen och gottar till sig, det blir lasagne ikväll.
Ska till Västerås tills kl 18.00 för föräldrarmöte, det slutar ca kl 20.00
Bäst att äta så man klarar sig dessa timmarna innan man är hemma igen.

På spisen i stora kitteln har jag en god skinkstek fylld med katrinplommon
som står och puttar, lukten i köket skvallrar om god mat :D
Det blir maten en annan kväll i veckan.

Bilder på allt kommer lite senare.

Vad gör du denna regniga dag? Eller du har kanske solsken :)

En varm smekning på kinden denna höstdag ♥

Postat av: Mådde

här blev de en kantarellpaj till lunch

och nu är de dax att fixa till min kycklingfrikasse

med dillsås....

efm fikat intogs på altanen...+14,5° men ingen sol

2011-09-12, 17:14:11 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!