Fått fin present idag

Ja så har vi avverkat dagen i Västerås idag då.
I de flesta varierande vädren.
Hård blåst, regn, skyfall, sol, varmt och kyligt.

Var in på IKEA och kollade runt :)
Fick tag i små portions pajformar i vit keramik.
Köpte 4 stycken och fixade omg olika pajer då vi kom hem :)
Här nedan min kräftpaj :) tjejerna valde skinka och purjolök i sina
Gubben tog en lika min.

Vad tycks???



Pajformen står på en assiett eftersom pajen var väldigt varm :)
Till denna en enkel sallad



När tjejerna och jag var i Västerås idag så överraskade de mig ordentligt!
Jag MÅSTE ju bara ha dem finaste tjejerna som finns :D
Älskar er så mycket mina ♥ Emma och Sofia!

Dessa köpte de bakom min rygg efter att jag hade provat dem :D
De tyckte jag var värd en present även då jag inte fyller :)



Otroligt sköna :) TUSEN TACK mina underbara tjejer!! ♥

Ska nu koka potatis så dem kallnar ordentligt tills imorgon.
Då behöver jag dem mer än väl :)

Vad gör du då? :)  Kramen så länge ♥
Postat av: Anna-Eva

vilka tjusiga stövlar =)

2011-09-15, 07:29:43 -
Postat av: Mådde

dom har smak dina tjejer....

2011-09-15, 23:34:35 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Nett

Ser hemskt gott ut, ikea önskar att jag hade närmare dit. Eller ja vi har väl inte så långt egentligen men det skall ju alltid planeras in. Hoppas att du får en fin helg. Jag skall jobba i helgen. Kram

2011-09-16, 11:02:35 - URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!