Enkelt men gott

Det vart lunch idag också :)
Resten av familjen ville äta varmkorv med bröd, räksallad.
Min mage brukar aldrig må bra efter sådant,
så jag fixade detta till mig istället ♥



Nudlar med strimlad ytterfilé, pärltomater,
pickles lite pastaost, mums ♥

Nu är det dags att baka ihop en mjuk pepparkaka som jag lovat
att grannen ska få under dagen :) Bäst då att göra vad man lovat ;)
Solen skiner och jag mår bra i mitt ♥ men ryggeländet värker istället.

Vad gör du idag ?

Postat av: Anonym

åh...nammi ännu mer go mat.....Ser jättegott ut.

Jag ska arbeta ikväll/natt...sovande jour.Jag börjar 22 och slutar 12 imorgon.Helt ok.puss min fina vän.Ha en superfin Lördag

2011-09-24, 19:18:23 -
Postat av: Sari

glömde ju skriva avsändare....haha tokfia som jag e

2011-09-24, 19:19:04 - URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Fia

Jätte fin bild!:D<3

2011-09-24, 20:38:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!