Blött är det verkligen



Ja idag regnar det rejält :( Kallt och blött, fy!!
Hela natten har det slagit mot mitt sovrumsfönster
men även på fönsterbläcket, så det varit svårt att sova.

Undrar om hela dagen kommer att vara såhär :o
Får väl vara glad över att helgen varit fin, iallafall lördagen.

Annars ska jag ta det lugnt idag. Lika bra då inte
förkylningen vill ge sig.

Ska ringa några samtal, bla ögonläkaren och be om en tid.
Nej jag behöver inte dit, men min yngsta tjej.
Mycket huvudvärk kan ju bero på ögonen.

Har tagit fram en låda med god lasagne som ska tina,
det får bli min lunch idag, och lite gröna ärtor.
Ja bild dyker upp senare :D

Kvällsmaten dyker också upp senare för den som vill veta.

Men nu behövs det göras en ny omgång kaffe i bryggaren.
Har skjutsat gubben vid 05.30
och yngsta tjejen till tåget 06.15 .

Vad har du hunnit göra så här på morognkvisten?

Postat av: kaffehörnan Tävling värde 3000 kr

Förkylningen kan va svår

Krya på dig

kram

2011-09-19, 10:57:04 - URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!