Ännu mer regn

Välkommen :D! ♥

Va kul att du ramlar in över min dörrtröskel idag :D
Även idag regnar det och det är bara grått och kallt.

Var till Västerås igår på ett väldigt trevligt föräldrarmöte.
Trevliga lärare och mentor har min dotter fått.

Inte undligt att hon trivs så otroligt bra, hoppas det håller i sig.
Middagen igår vart detta :D Mums...



Lasagne  med god veckosallad räcker länge det :)

Ska försöka få tag i någon som jag kan prata med om
att ta bort växande födelsemärken idag.
Men jag vill inte att vem som helst gör det!!!
Har sett ärr efteråt som ser förjäkliga ut, inte roligt då
man inte kan döja utan det alltid är synligt.
Få se vad jag får för svar eller vart de anser att jag ska vända mig.

Men nu lite kaffe sedan jobba lite mer, bassängen är ju avklarad redan ;)

Kramen till dig tills nästa gång ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!