Vilken måndag det vart



Bara grönsaker med stekta äppelklyftor, 1 ugnsstekt kyckling från igår :)
Ja detta vart min middag meddans resten av familjen åt pannkakor.

Köpte även 4 nya fina glas idag, på tjejernas begäran...
här ses 2 av dessa :)



S var till tandregleringen, vi körde hem D innan.
Igår var han busiga av sig denna annars så trevliga ;)
Han skrämde mig så in i norden... såg en film som hette
"Paranormal activity 2 " Och han hade sett den tidigare vilket jag INTE hade.
Gissa VEM som njöt av att kunna skrämas??? Men jag gillar D iallafall...

På em var det dags för E att ta bort ett stort födelsemärke som INTE
såg så bra ut och som växte, inte så roligt då man har SKRÄCK
för både knivar, sprutor osv.

men det vart 2 bedövningssprutor och sedan togs den bort,
5 stygn vad det också så om 10 dagar ska hon tillbaka.
VILKEN tjej jag har!!!! Hon var SÅÅÅÅÅÅÅ duktig.

Spelar ingen roll HUR gammal man är om man är rädd för saker.

Ikväll ringde sedan en otroligt go vän, hon behövde hjälp...
Ja ??? VAD har man vänner till för?? Ja inte utnyttja, men....
NU var det en krissituation. Dags att dra...

Jag bara ♥ ÄLSKAR denna kvinna över allt annat.
Kan inte berätta så ingående, det vore INTE rätt, men hon ÄR helt otrolig ♥

Men nu är jag så trött och slut efter allt denna dag,
ska ta en dusch  och sedna se film med E :)
" One tree Hill " Vi skickade efter den, så lovet är räddat ;)
15 timmar film vad sägs om det hahahaha...

Puss i vecket nu...lämna en kommentar då du läser hos mig är du söt :)
Även DU D !!!! ;) ♥
Postat av: Anonym

Stiligt! ;)<3

2011-10-31, 19:30:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!