Vart så grymt



Vart så grymt sugen på Makrill, så det fick bli 1 stor smörgås
i ugnen med 1 burk makrill, cocktailstomater och riven ost ovanpå.
Till det vart det finriven vitkål med krossad ananas.

Diset har lättat något, men det finns där utanför fönstret.

Har precis ringt och beställt en ny säng till min gubbe.
Tycker den har gjort sitt nu, bara han som inte skaffat någon ny.

Tjejerna mina köpte vi fina sängar till för 2 år sedan.
Vi återvänder till samma affär denna gång.



Kungsängen i Enköping, MYCKET trevligt bemötande
men även enormt duktiga och nogranna att hjälpa är personalen.

För att orka jobba så behöver man även sova bra.
Konstigt att man tänker på allt nästan, men inte på HUR länge
man faktist har sängen, den behöver ju också bytas ibland.



Men nu en mugg kaffe, fixa diskmaskinen,maten,tvätten.....

Puss i knävecket ♥
Postat av: Eivor

Mackorna med makril är kanongoda, brukar göra dessa ibland. KungSängen har vi med men köpt i Västerås, Erikslund och samma goda bemötande där med :) Vi är nog kanske lite lika du och jag ? ;)

2011-10-24, 15:04:48 -
Postat av: gertie

Det ser så gott ut på dina bilder. Jag blir riktigt sugen på en makrillmacka. Kram

2011-10-24, 19:41:36 - URL: http://kittyhansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!